Vstupní stránka - Často kladené otázky

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1. Nemohu zapnout telefon.
Odpověď: V první řadě je třeba zkontrolovat stav baterie. V případě, přístroj nebyl delší dobu v provozu, mohla baterie dosloužit. Poté je nutné jí „oživit“. S tím Vám rádi pomůžeme v našich servisech. Jste-li si jisti, že baterie je nabitá, zkontrolujte, je-li dobře nasazená. Pokud problémy přetrvávají, obraťte se na servisní oddělení.

2. Nenabíjí.
Odpověď: Zkontrolujte, že máte nabíječku v sítí a správně vloženou do dobíjecího konektoru přístroje. Pokud ani pak nezačne nabíjení, kontaktujte naše servisní středisko. Přineste sebou i nabíječku, kterou změříme a bude-li vadná, můžete v naší prodejně zakoupit novou.

3. Jak dlouho trvá oprava telefonu?
Odpověď: Samozřejmě záleží na druhy závady. Většinu oprav jsme schopni udělat do 3 pracovních dní. Některé jsou možné provézt okamžitě (přehrání firmware, jednoduchá výměna součástky), bohužel u některých oprav musíme čekat na díl od dodavatele a to se může protáhnout i na měsíc.

4. Co dělat, když se můj telefon zasekává či zamrzá?
Odpověď: Nejprve zkontrolujte stav volné paměti v telefonu – při nedostatku volného místa to může způsobovat zasekávání a nestabilitu celého systému, který je v telefonu. Pokud máte dostatek volného místa, pokuste se nejdříve obnovit tovární nastavení telefonu. Pokud ani toto nepomůže, navštivte náš servis a technik Vám Váš přístroj opraví. Většinou pomůže pouhé přehrání firmware (software).

5. Když mluvím do telefonu, druhá strana mě neslyší.
Odpověď: Pravděpodobně se jedná o špatný mikrofon. Problém může být ale také se slabším signálem v dané lokalitě. Výměna resp. oprava mikrofonu je možná v našem servisu většinou na počkání.

Copyright © 2014 MRS Zlín, spol. s r.o.
Tvorba www stránek Zlín |